Mina älsklings bloggar jag kollar minst 2 gånger om dagen!

Börjar med -> Vira!! '' kandylandy.se
Hon är en av dom 5 bästa bloggarna jag vet!
Hon är sig själv och jag gillar hennes tröjor och alla hår färger hon har haft!  ! :O
Jag tycker ni ska kolla hennes blogg för ni kommer älska henne!
Blogg nr 2! -> Katarina! '' caty.nu
En helt underbar bloggare med mycket söt hund :O
Hennes kläder är bara så coola och hon är bäst på att sjunga!!
Vill bara säga att om du kollar på hennes blogg och du är fast!
Hennes '' Dagens inspirationsBild '' är bara så bra inspiration!
Blogg nr 3: ->Johanna ''hofh.myshowroom.se
Hmmh.. säger bara KOLLA IN HON :O!!!!!
HON ÄR AWESOME!!
Hennes hår, kläder, humor.. asså hur kan hon?
Hon är så sjukt söt!
Kolla in hon för att se den apigaste tjejen i värden :O
Blogg nr? 4 :D -> Michaela '' keela.se
Hur f*n får du till ditt hår?
Så stort och snyggt! ;)
Hon har även ' Dagens Boost ' !
Så om du gillar Boost-er så måste du bara kolla in ju ;)
Hennes kläder är också bara WoW :O
Jag tycker hon är cool ;)
Till sist! -> Moa '' epicfaiil.myshowroom.se
Som jag brukar säga : Hon som gillar mjöl ! ;)
Asså jag undrar hur hon kan äta mjöl utan ngt till? xd
Hon måste man kolla om man gillar att se CRAZY TJEJ!
hahaha det är det som är kul med hon ;)


Postat av: Felicia (Kristen Stewart hemsida)

hej =) skulle du vilja göra ett bloglovin byte ? =)

ps: jag är inte en sån som tar bort , blir själv besviken på sånt!



MVH Felicia <3

2012-03-07 @ 18:39:40
URL: http://kristenstewart.se
Postat av: PESSYS

Är allt bra här? :D

Hoppas du får en fin lördag!

Kram!

/http://pessys.blogg.se

2012-03-10 @ 12:57:06
URL: http://pessys.blogg.se/

Regler:
- För det första får ni inte fisa när ni är inne på min blogg o: inga avgaser här nä!
- Jag tar bort kommentarer som otrevliga och omogna!
- Spamma inte min blogg,tack!
Bloggdesign:
- Min bloggdesign är gjord av min kompis Mariie- mmaolii.blogg.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?