Blås som vinden!

Idag och igår har det nästan varit en riktig storm ute. Så fort man går ut flyger man iväg! Hoppas de blir bättre snart...

På lördag fyller min farmor år! Grattis till henne. Jag är farmors stora barnbarn, jag är äldst med andra ord. Hon har en hel väg i sitt rum med bara bilder på mig. Hon ler var gång jag kommer och ger mig godis! Även fast jag tror allas gör det! Men ja, grattis till henne som sagt!

Ska städa mitt rum nu, så ha det gött;)




Regler:
- För det första får ni inte fisa när ni är inne på min blogg o: inga avgaser här nä!
- Jag tar bort kommentarer som otrevliga och omogna!
- Spamma inte min blogg,tack!
Bloggdesign:
- Min bloggdesign är gjord av min kompis Mariie- mmaolii.blogg.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?