Hej^^.

Hej^^.
Jag ville bara skriva nu, har inte gjort det på ett tag ;[
Ska vissa några video hur jag vill ha mitt rum :/
Jag vill ha det så men jag har jätte littet rum :o så jag kan inte ha det så men kolla här:
Så där har ni 3 st tips så fina :o
Men ska sova snart så vi ses :)<3


Postat av: Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan sötis hur har din dag varit? :)

Checka gärna in min kategori "jag syr" och tyck till! :)

2012-01-31 @ 17:22:26
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Regler:
- För det första får ni inte fisa när ni är inne på min blogg o: inga avgaser här nä!
- Jag tar bort kommentarer som otrevliga och omogna!
- Spamma inte min blogg,tack!
Bloggdesign:
- Min bloggdesign är gjord av min kompis Mariie- mmaolii.blogg.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?