Hehe igår blev jag 15 ;)!

Hellu! igår blev jag 15 som sagt! ^^
Alla kusiner kom på kvällen :)
'KUUUUL' :D
Haha kommer bild på det sen xd
Aja, jag fick 1500kr, armband och choklad :) (Y)
av mamma o pappa fick jag lite andra saker som kommer senare men det får ni veta då xd
men kommer lite fler saker sen idag så hadetgytt ;)
Hahaha ser f*n sjuk ut xd


Postat av: JOYYES - Jessicaolsson

grattis i efterskott :)

2012-04-10 @ 15:33:04
URL: http://joyyes.blogg.se/

Regler:
- För det första får ni inte fisa när ni är inne på min blogg o: inga avgaser här nä!
- Jag tar bort kommentarer som otrevliga och omogna!
- Spamma inte min blogg,tack!
Bloggdesign:
- Min bloggdesign är gjord av min kompis Mariie- mmaolii.blogg.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?